مطابق بخشنامه‌هایی که در دوازدهمین جلسه مبارزه با کرونا درتاریخ ۱۴ اردیبهشت در کشور اعلام شد فعالیت باشگاه‌های بدنسازی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 جمالی مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: هرچند تعدادی از رشته‌های ورزشی در مناطق سفید میتوانند با رعایت کلیه پرو تکل‌های بهداشتی فعالیت خود را اغاز کنند اما لازم بذکر است همه باشگاه‌های بدنسازی دولتی و خصوصی تا اطلاع ثانوی تعطیل میباشد،حتی در مناطق سفید!

او عنوان کرد:  ۱۳۲ شهر به عنوان وضعیت سفید اعلام شد که در استان اصفهان. شهرستان بویین و میاندشت و تیران کرون شامل این وضعیت هستند.

مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان گفت: لیست رشته‌های مجاز به فعالیت در مناطق سفید در جراید منتشر شده؛ که شامل دوچرخه سواری، یوگا، تنیس روی میز و ... است و البته  مسابقات فوتبال (بدون_تماشاچی) و همه مسابقات تا اطلاع ثانوی کنسل میباشد.

جمالی ادامه داد: متاسفانه در دوران پس از کرونا شاهد ریزش بسیاری از باشگاه‌های پرورش اندام هستیم و این موضوع را در کلیه مشاغل مرتبط با ورزش شاهد خواهیم بود. این مهم تدابیر و برنامه ریزی‌های دقیقی رادر اینده در حوضه زیر ساخت‌های ورزش کشور میطلبد.

او افزود: بر خود لازم میبینم از صبر و تحمل کلیه مردم عزیز باشگاهداران، مربیان و مشاغل مرتبط با ورزش در همکاری برای قطع زنجیره کرونا مراتب تشکر خود را اعلام دارم.انشالله با توکل بخدا و اتحاد و همدلی بین مردم هر چه زودتر شاهد پاک شدن کشور و جهان از این ویروس منحوس باشیم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.