سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله به هواپیمای مسافربری ایران نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی

۱۲ تیرماه سالروز حمله جنایتکارانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران، فرصتی مناسب برای افشای کارنامه حقوق بشر آمریکایی و تولیدکنندگان تروریسم دولتی است.

 رضایی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات استان فارس در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت : در استان فارس با برگزاری یک برنامه تخصصی  به مناسبت حادثه  ۱۲ تیر برای افراد تاثیر گذار در مساجد ، ادارات ، حسینه ها و انجیوها مردمی که توانایی تشریح و تبیین مسائل گوناگون در ارتباط با حقوق بشری که آمریکایی ها به آن معتقد هستند را دارند .

او بیان کرد : باید حقوق بشر را از دیدگاه اسلام و مکتب تشیع نگاه کنیم ، تا وقتی از نظر اسلام و دین نسبت به حقوق بشر که  موضوع آزادی ، کرامت انسانی ، آزادی اندیشه در آن وجود دارد و از طرفی دیگر شعارهایی که غربی ها در ارتباط با موضوعات مختلف حقوق بشر می دهند امروز تمامی مردم دنیا می دانند که حقوق بشر آمریکایی به معنی کشتار کودکان و افراد بی دفاع در فلسطین ، غارت اموال عمومی ، منابع زیر زمینی و منابع اصلی بعضی کشورها است .

رضایی تصریح کرد: صدایی که امروز از خود کشور آمریکا بلند شده به تمامی مردم دنیا می رسد و می بینیم  به جرم آزادی خواهی و مخالفت با نژاد پرستی ، پلیس آمریکا کارهای بسیار وحشت ناکی را انجام می دهد که منجر به مرگ بسیاری از افراد می شود .

او، ادامه داد: از دیر باز این مسائل وجود داشته است و اکنون هدف از برگزاری این جلسات، آشنایی نسل جوان ما نسبت به فرهنگ و موضوعات حقوق بشر است .

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.