حجت الاسلام رئیسی گفت: امروز افتخار بزرگ برای همه ما گره‌گشایی از کار مردم است.

افتخار‌مان گره‌گشایی از مشکلات مردم است/ اجازه جولان به زمین خواران نخواهیم دادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز رئیس قوه قضاییه در ادامه سفرهای استانی خود به استان فارس سفر کرد. 

این سفر با هدف بررسی وضعیت قضایی استان و همچنین بررسی مشکلات و موانع دستگاه قضایی صورت می پذیرد.

بنا بر اعلام دادگستری فارس، زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع)، حضور در جلسه روسای واحد‌های قضایی فارس، دیدار با سران عشایر استان و حضور در نشست شورای اداری فارس از برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در سفر به استان فارس است.

همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا و شرکت در نشست شورای عالی قضات، پایان بخش برنامه‌های سفر یک روزه رئیس دستگاه قضایی کشور به شیراز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه امروز پنج شنبه ۲۲ خردادماه در دیدار با سران عشایر و اقشار مردم فارس اظهار کرد: کشور‌های اروپایی که مدعی حقوق بشر هستند اکنون حتی اجازه نمی‌دهند معترضان آنان نفس بکشند و این در حالی است که توسعه یافتگی باید در تمامی شاخص‌های اجتماعی وجود داشته باشد و تنها تکنولوژی شاخصه مناسبی برای توسعه نیست.

۴ سال پیش
حجت الاسلام رئیسی با عشایر استان فارس دیدار کرد

رئیس قوه قضاییه در ادامه سفر به استان فارس با عشایر این استان دیدار کرد.

۴ سال پیش

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در دیدار با روسای واحد‌های قضایی و مدیران سازمان‌های تابع استان فارس اظهار داشت: به دلیل رعایت شرایط بهداشتی برنامه‌ریزی به گونه‌ای بوده که تعداد دیدار‌ها محدود شود و از مردم استان فارس و قضات و دیگر همکاران عذرخواهی می‌کنم.

رئیسی افزود: کاهش ورودی پرونده کاهش جمعیت کیفری و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها در استان فارس قابل تقدیر و توجه است و باید این شرایط حفظ شود و هم از کمیت کاسته شده و هم بر کیفیت افزوده شود.

او با بیان اینکه قانون‌مداری در مجموعه استان فارس و توجه به نظارت‌های قانونی هر چه بیشتری تثبیت شود آرامش مردم افزایش می‌یابد.

۴ سال پیش
فارس گسترده ترین حوزه قضایی کشور را دارد

حجت الاسلام و المسلیمین ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در ابتدای ورود سفرش در فرودگاه شهید دستغیب شیراز، اظهار کرد: استان فارس گسترده‌ترین حوزه قضایی کشور را دارد و در این سفر به بررسی موانع تولید و راهکارهای جهش تولید در این استان خواهیم پرداخت.

او اضافه کرد: امروز توفیق حضور در استان فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) شهر شیراز نصیبم شد.

افتخار‌مان گره‌گشایی از مشکلات مردم است/ اجازه جولان به زمین خواران نخواهیم داد

۴ سال پیش
رئیس قوه قضائیه وارد فرودگاه شیراز شد

صبح امروز هواپیمای حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز بر زمین نشست و حجت‌الاسلام رئیسی به همراه جمعی از معاونان قوه قضائیه وارد شیراز شد.

افتخار‌مان گره‌گشایی از مشکلات مردم است/ اجازه جولان به زمین خواران نخواهیم داد

۴ سال پیش

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.