سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع عملیات اجرایی احداث گود زوران کرمانشاه

رئیس انجمن زوران کشور از تلاش برای شروع عملیات اجرایی احداث گود زوران کرمانشاه در امسال خبر داد و گفت : برای احداث این پروژه ورزشی به حدود پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام بهروش رئیس انجمن زوران کشور بااشاره به پیگیری‌هایی که اخیرا برای عملی شدن احداث گود زوران در کرمانشاه داشته، گفت : از حدود پنج سال پیش برنامه احداث یک گود زوران در استان کرمانشاه را در دستورکار قرار دادیم و حتی در مقطعی نیز کار بخوبی پیش رفت، اما با کم لطفی‌هایی مواجه شدیم که مانع از اجرای پروژه شد.

او گفت : برای احداث این گود، زمینی را در روستای رحمت آباد کنگاور در نظر گرفتیم و دو میلیارد تومان هم برای اجرای آن جذب کردیم، اما متاسفانه موانعی بوجود آمد که این پروژه منتفی شد و بودجه هم برگشت خورد.

رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بومی محلی استان کرمانشاه افزود: باوجود اینکه احداث این پروژه ورزشی در روستای رحمت آباد منتفی شده، اما شهرستان کنگاور به دلیل پیشینه و قدمتی که در این رشته دارد کماکان در اولویت احداث پروژه است، البته سایر شهرستان‌ها و بویژه شهرستان کرمانشاه هم می‌توانند آمادگی خود را اعلام کنند تا تصمیم نهایی را بگیریم.

او افزود: برای اجرای این پروژه به زمینی با مساحت حدود ۵۰۰ متر نیاز است که در این زمینه از منابع طبیعی استان برای اختصاص زمینی به این مساحت کمک می‌خواهیم.

بهروش در خصوص اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه ادامه داد: پروژه گود زوران کرمانشاه به حدود پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که باید رایزنی‌هایی با خیرین ورزش یار و مسئولین استان برای تامین این اعتبار داشته باشیم.

او گفت: البته اخیرا در دیداری که با استاندار کرمانشاه داشتیم، مشکلات پیش روی اجرای این پروژه را مطرح کردیم و استاندار هم حمایت خود را از اجرای آن اعلام کرد.

رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بومی محلی استان کرمانشاه به ضرورت‌های احداث گود زوران در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم ورزش زوران را به نام کرمانشاه ثبت جهانی کنیم، باید ابتدا یک گود زوران استاندارد احداث کنیم تا زمینه ثبت جهانی شدن آن را فراهم کنیم.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.