رئیس هیات دو ومیدانی استان کرمانشاه گفت: با تلاش‌های بی وقفه ملی پوشان در روزهای کرونایی و بهره مندی از تمامی امکانات موجود ورزشکاران آمادگی خود را برای پیکارهای ملی حفظ کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ احمد روشن زاده رئیس هیات دو ومیدانی استان کرمانشاه  گفت:در دوره‌ ای بسر می‌بریم که شیوع ویروس کرونا از یک سو و از سوی دیگر بسته شدن اماکن ورزشی این دو عامل باعث نشد که قهرمانان دوومیدانی کار کرمانشاهی دست از تلاش بردارند.

او گفت: کرد: با تلاش‌های بی وقفه ملی پوشان در دو بخش آقایان و بانوان با رعایت کردن کامل پروتکل‌های بهداشتی توانسته بر این امر مهم غلبه کنند و از تمامی امکانات موجود بهرمند شوند  تا بتوانند در پیکار‌های ورزشی که در تقویم فدراسیون دوومیدانی گنجانده شده است، سربلند و پیروز باشند.

رئیس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه از تلاش‌های اردو نشینان تیم ملی دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران همایون همتی، پژمان یارولی، نسا مرادی و کوثر قاسمی تقدیر کرد و گفت: راهبه فتاحی یکی از بهترین مربیان هیات دوومیدانی با کمترین هزینه و دستمزد، نقش بسزایی در آماده سازی قهرمانان در بخش بانوان داشتند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.