سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان خبر داد؛

مصرف برق در استان سمنان افزایش یافت

علی اکبر صباغ از افزایش مصرف برق در استان سمنان خبر داد و گفت: در صورت ادامه این روند مجبور به اعمال برخی محدودیت‌ها در برق‌رسانی هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر صباغ مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه رشد مصرف برق در سطح استان سمنان طی سال جاری نسبت به سال گذشته مشهود است گفت: پیک مصرف برق در استان سمنان طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل یک ماه زودتر رخ‌داده و این نشان از افزایش مصرف است.

او با بیان اینکه افزایش مصرف برق در سال جاری با مصرفی بیش از ۶۰۰ مگاوات ثبت‌شده است که این شاخص بسیار بالا است افزود: چنانچه روند رشد مصرف ادامه پیداکند، مجبور به اِعمال محدودیت‌هایی در برق مشترکان خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: این شرکت با صنایع بزرگ استان تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده که در زمین پیک مصرف برق این واحد‌ها فعالیت‌های تولیدی خود را به ساعات دیگر منتقل کنند تا بتوانیم این تابستان را نیز بدون خاموشی پشت سر بگذرانیم.

صباغ با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد انرژی الکتریکی استان، در بخش تولیدی و صنعتی مصرف می‌شود که نشان‌دهنده استفاده مطلوب از برق در این استان است گفت: در صدد هستیم تا برق مصرفی همه مشترکان، به ویژه صنایع را تأمین کنیم.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.