محمدرضا لشکری گفت: برای تابستان سال جاری صرفه‌جویی ۶۷ مگاواتی مصرف برق در استان سمنان برنامه‌ریزی‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدرضا لشکری معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان بابیان اینکه برای تابستان سال جاری صرفه‌جویی ۶۷ مگاواتی مصرف برق در استان سمنان برنامه‌ریزی‌شده است گفت: برای تحقق این هدف تفاهم‌نامه همکاری با ۸۰۰ مشترک برق در استان امضا شد.

او با اشاره به‌ضرورت کاهش مصرف برق در اوج بار مصرف ایام تابستان اظهار داشت: سال گذشته ۲۱ میلیارد ریال پاداش در صورت‌حساب مشترکانی که در این راستا با شرکت توزیع برق تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند اعمال شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان با تأکید بر اینکه ۴۰ تفاهم‌نامه همکاری نیز در بخش‌های تجاری و اداری این استان امضا شده است تصریح کرد: درمجموع ۴۵۰ مشترک بخش کشاورزی، ۲۵۰ مشترک بخش صنعت، ۳۵ مشترک دارای مولّد اضطراری و ۲۵ ایستگاه سی ان در این تفاهم‌نامه با شرکت توزیع برق استان همکاری می‌کنند.

لشکری بابیان اینکه بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها دستگاه‌های اداری و تجاری استان باید در مواقع ضروری نسبت به تعدیل بار مصرفی و پیشگیری از خاموشی‌ احتمالی با توزیع برق استان همکاری کنند گفت: با توجه به بحران کم‌آبی، کنترل مصرف برق در ساعات اوج بار به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار