تفاهم‌نامه همکاری بین توزیع برق و تبلیغات اسلامی استان سمنان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه و آگاهی رسانی مردم امضاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مشارکت در برگزاری همایش‌ها و نشست‌های آموزشی در خصوص مدیریت مصرف برق یکی از محور‌های این تفاهم‌نامه است گفت: ایجاد هیئت اندیشه‌ورز برای تولید محتوای فرهنگی و آموزشی در زمینه صرفه‌جویی با حضور افراد خلاق و صاحب نظر از دیگر بخش‌های این تفاهم نامه محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه پیش بینی اجرای همایش‌های آموزشی ویژه روحانیان و مبلغان پیرامون مدیریت بهینه مصرف برق از دیگر بخش‌های این تفاهم‌نامه است تاکید داشت: در این تفاهم‌نامه تهیه بروشور‌های آموزشی و اطلاع رسانی، هماهنگی به منظور بازدید روحانیان از تأسیسات و پروژه‌ها و عنوان مباحث آموزشی برای انتقال به مخاطبان قید شد، است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: هماهنگی و دعوت از کارشناسان شرکت توزیع برق در نشست‌های شهرستانی و استانی روحانیان و مبلغان برای آموزش راهکار‌های مدیریت بهینه مصرف برق و مشارکت در زمینه معرفی استادان و داوران قرآنی برای دوره‌های آموزشی و مسابقات و جشنواره‌های قرآنی در شرکت توزیع برق استان، از جمله تعهدات اداره کل تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام شکری گفت: روحانیان و مبلغان به واسطه داشتن مخاطب‌های فراوان در شهر‌ها و روستا‌های استان می‌توانند در زمینه آگاهی رسانی به مردم در زمینه صرفه‌جویی انرژی گام مؤثری بردارند.

ادارات کل تبلیغات اسلامی و توزیع برق استان سمنان در زمینه تعامل مؤثر در امر آموزش روحانیان و مبلّغان برای آگاهی رسانی مبانی و موضوعات مرتبط با وضعیت کمی و کیفی برق و شیوه‌های اعمال مدیریت بهینه مصرف و مدیریت تقاضا و آگاهی به مردم در زمینه صرفه‌جویی تفاهم‌نامه امضاء کردند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.