سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل خدام امام رضا (ع) ازجهادگران مبارزه با کرونا در ساوه

خادمان رضوی از جهادگران عرصه‌ی مبارزه با کرونا در ساوه قدردانی کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم تجلیل از جهادگران عرصه‌ی مبارزه با کرونا با حضور خادمان امام رضا (ع) در امامزاده سید اسحاق ابن موسی الکاظم (ع) برگزار شد و خادمان آستان قدس رضوی با اهدا لوح از فعالان و تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا در بخش‌های مختلف قدردانی کردند.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در این مراسم گفت: همدلی و کمک‌های مومنانه‌ی مردم در مبارزه با بیماری کرونا، به تجلی وحدت و ایثارملت ما در دنیا تبدیل شد و تا شکست کامل این ویروس منحوس، این مسیر ادامه خواهد داشت

اجرای مولودی از دیگر برنامه‌های این مراسم در ساوه بود.

کاروان خادمان امام رضا (ع) با عنوان "کاروان زیر سایه خورشید" به مناسبت دهه کرامت ۲ روز است وارد استان مرکزی شدند و این استان را به عطر حرم مطهر رضوی معطر کردند.

کاروان زیر سایه خورشید سفر خود را به استان مرکزی از شهرستان زرندیه شروع کردند و پس از اجرای برنامه‌های مختلف در این شهرستان وارد شهرستان ساوه شدند.

حسین حسین نژاد از اعضای کاروان خادمین حرم رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، درباره سفر کاروان زیر سایه خورشید به استان مرکزی گفت: این برنامه ۱۳ سال است که در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و در همین راستا خادمان آستان قدس رضوی میهمان مردم استان مرکزی هستند.

حسین نژاد افزود: هدف از این برنامه‌ها و سفر به شهرستان‌های استان مرکزی این است که عطر بوی رضوی در کل استان‌های ایران اشاعه پیدا کند.


او اضافه کرد: بحث حرم و حرمت رضوی و اشاعه فرهنگ رضوی است و خادمان حرم رضوی به عنوان سفیر فرهنگی امام رضا علیه السلام در استان‌های مختلف حضور پیدا می‌کند تا افرادی که نمی‌تونند به زیارت حضرت بروند ما پرچم متبرک حرم را خدمتشان ببریم تا دوری منزل مانع این سفر روحانی نشود.

عضو کاروان خادمان حرم رضوی بیان کرد: امسال در کنار کار‌های دیگر به عنوان سفرای سلامت هم انجام وظیفه می‌کنیم و سعی می‌کنیم که ارزش‌های رضوی در سراسر مملکت اشاعه پیدا کند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.