سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت طرح عمرانی و خدماتی در تبریز آماده بهره‌برداری است

 شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: هفت پروژه عمرانی خدماتی سلامت و بهداشت در این منطقه آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،  خوشنواز شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: هفت پروژه عمرانی خدماتی سلامت و بهداشت در این منطقه آماده بهره‌برداری است.

 خوشنواز با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: مسیرگشایی خیابان عطار نیشابوری از جمله این طرح هاست که  ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع برای کاهش ترافیک خیابان گلگشت و خیابان‌های همجوار با صرف ۳۱۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

او گفت: کانال سنگی و شبکه دفع آب‌های سطحی در ساری زمی و مقابل میدان پلیس در این منطقه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال احداث شده که آماده بهره برداری است.

شهردار منطقه ۲ گفت: احداث کانال سنگی و شبکه دفع آب‌های سطحی و کنترل سیلاب کوی سهند ائل گلی با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال از طرح‌های منطقه ۲ تبریز است که فردا به بهره برداری می‌رسد.

خوشنواز گفت: نمازخانه و تاسیسات جانبی پارک عباس میرزا با اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال، تاسیسات بهداشتی آرامستان وادی رحمت با اعتبار ۳.۵ میلیاردریال و بهسازی و ساماندهی پارک سهند با اعتبار ۳ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری است.

همزمان با بهره برداری از این طرح ها، باکس گذاری و ایجاد شبکه دفع آب‌های سطحی مهران رود در حوزه شهرداری منطقه ۴ نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.