سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبارزه با جرایم اقتصادی؛

رفع تصرف اراضی ملی ۵۰ میلیارد ریالی در مهاباد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از رفع تصرف اراضی ملی ۱۱ هکتاری به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان مهاباد، خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: کاراگاهان دایره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان مهاباد، در پی دریافت خبر و همکاری با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مبنی بر اینکه افرادی سودجو اقدام به تصرف اراضی ملی ۱۱ هکتاری به ارزش ۵۰ میلیارد ریال کردند موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد ۲ نفر با تصرف اراضی دولتی در یکی از روستا‌های این شهرستان و قطعه بندی آن به عنوان مزارع کشاورزی استفاده می‌کنند، که با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفاه متهمان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و همزمان هر ۲ متهم دستگیر و به صراحت، تصرف اراضی ملی را معترف شدند.


بیشتر بخوانید: اجرای طرح کاداستر اراضی ملی در مهاباد


 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد از اجرای طرح کاداستر اراضی ملی با هدف تثبیت مالکیت دولت و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در ۶۰ هزار هکتار از اراضی مهاباد  (نقشه رقومی دارای مختصات با دقت هندسی استاندارد)  خبر داد.

خرم نیا با اشاره به اینکه مقام قضایی اراضی مذکور رفع تصرف و در اختیار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قرار گرفت، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.