فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۲ دستگاه کامیون و وانت نیسان حامل ۱۰۱ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در مهاباد، خبر داد.

سردارمسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ماموران انتظامی ایستگاه سه راهی دارلک حین کنترل خودرو‌های عبوری موفق شدند ۲ دستگاه (یک کامیون و یک وانت نیسان) به ظن حمل کالای قاچاق را در محور‌های مواصلاتی متوقف کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این ۲ کامیون و وانت نیسان دام متوجه شدند که بار آن‌ها فاقد هرگونه پروانه بهداشتی و مجوز حمل است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی  بیان کرد: در بازرسی از خودرو‌های متوقف شده، ۱۰۱ راس گوسفند قاچاق را کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

خرم نیا با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

او اذعان کرد: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان تمام توان خود را برای مقابله با کالا‌های قاچاق به کار می‌گیرند و با مخلّان عرصه اقتصادی مبارزه جدی می‌کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.