فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با ویروس کرونا در آزمون‌های راهنمایی و رانندگی در مهاباد، خبر داد.

طرح فاصله گذاری اجتماعی در آزمون‌های راهنمایی و رانندگی اجرایی می شودسرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در راستای اجرای طرح پروتکل‌های بهداشتی مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا و به منظور قطع موثرتر زنجیره انتقال این ویروس؛ طرح فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری آزمون‌های کتبی و شهری راهوار نیز از زمان بازگشایی این مراکز توسط پلیس راهور برای رفاه حال شهروندان به مرحله اجرا در آمده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: برای رفاه حال شهروندان این پلیس آزمون‌های راهنمایی و رانندگی کتبی را که قبلا ۵۰ نفره در سالن برگزار می‌کرد در اجرای طرح پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا به ۲۵ نفر کاهش و در ۲ مرحله " یک مرحله ساعت ۸ و مرحله بعدی ساعت ۹" و بعضا به علت ازدیاد شرکت کنندگان ساعت ۱۱ نیز آزمون کتبی برای شرکت کنندگان با سواد و بیسواد (هر روز به جز سه شنبه‌ها که آزمون شهری و روز‌های پنجشنبه و جمعه تعطیل است)، برگزار می‌شود.



بیشتر بخوانید: ارائه خدمات مراکز تعویض پلاک منوط به پلاک زوج و فرد


تجاری اظهار کرد: همچنین به منظور حفظ فاصله گذاری اجتماعی، خدمات مراکز تعویض پلاک بر اساس پلاک های زوج و فرد ارائه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد خاطر نشان کرد: برابر پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله به کرونا شرکت کنندگان در آزمون‌های کتبی حتما بایستی ماسک و دستکش به همراه داشته باشند در صورتی که شرکت کنندگان به هر طریقی و یا به هر علتی فراموشی ماسک و دستکش نداشته باشند، همکاران نیروی انتظامی ماسک و دستکش به صورت رایگان در اختیار آنان قرار خواهند داد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.