سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع در رسیدگی به دعاوی فعالین

به منظور حمایت از تولیدکنندگان و تسریع در رسیدگی به دعاوی فعالین این بخش، شعبه شورای حل اختلاف در خانه صنعت و معدن کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جبار تجری رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه رویکرد جدید دستگاه قضایی را حل اختلاف توسط خود مردم دانست و گفت : به همین منظور مصمم به ایجاد شعبه شورای حل اختلاف در خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه شدیم.

او گفت : تصمیم داریم این شعب را افزایش داده و در شهرستان‌ها نیز با توجه به نیاز‌های موجود اقدام به این کار کنیم.

تجری با بیان اینکه اهمیت دادن به بخش تولید و صنعت می‌تواند سبب ارتقای این بخش شود، افزود: بدنبال آنیم در کمترین زمان به مشکلات فعالین این بخش رسیدگی شود و حتی المقدور از تشکیل پرونده جلوگیری شود.

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: امروزه بی رحمانه‌ترین تحریم‌ها بر کشور ما تحمیل شده و بی شک سربازان این جنگ اقتصادی تولیدکنندگان و صنعتگران هستند و ما نیز به هر طریق باید پشتیبان و مشوق آنان باشیم.

کرمی افزود: اختلاف در جامعه طبیعی است و در بخش تولید نیز اختلاف پیش می‌آید، اما اگر کسانی بخواهند در بخش تولید اخلال ایجاد کنند اجازه نخواهیم داد و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

دادستان کرمانشاه ایجاد شعبه شورای حل اختلاف را سبب پیشبرد امور بخش تولید دانست و گفت: از توسعه این شعب پشتیبانی خواهیم کرد و از این پس اختلافات این حوزه را به این شعبه ارجاع خواهیم داد تا اختلافات در کمترین زمان ممکن حل شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.