سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت کرونایی پرداخت قبض آب در استان بوشهر پایان یافت

مهلت سه ماهه تعویق پرداخت قبض آب در استان بوشهر به سبب بیماری کرونا پایان یافت و شرکت آب و فاضلاب از مردم خواسته صورتحسابشان را پرداخت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شیوع گسترده بیماری کرونا از ابتدای اسفند پارسال، بسیاری از کسب و کار‌ها را با مشکلات جدی رو به رو کرد و بر همین اساس مقرر شد مهلت سه ماهه‌ای برای پرداخت قبض‌های آب و برق برای مردم در نظر گرفته شود.

اکنون مهلت سه ماهه تعویق پرداخت قبض آب به سبب بیماری کرونا پایان یافته و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از مشترکان خواسته است صورتحسابشان را پرداخت کنند تا میزان بدهی آنان افزایش نیابد.

عبدالحمید حمزه‌پور گفت: با شیوع کرونا، میزان بدهی آب مصرفی در بخش‌های خانگی و تجاری استان بوشهر افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

او ادامه داد: پرداخت به‌موقع قبوض آب، از یک سو به استمرار خدمات رسانی مطلوب و اجرای طرح‌های آبرسانی کمک می‌کند و از سوی دیگر از انباشته شدن بدهی‌ آب مصرفی مشترکان جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: این شرکت از بودجه دولتی بهره‌مند نیست و متکی به پرداخت آب بهای مصرفی مشترکان است.

حمزه پور همچنین با اشاره به افزایش مصرف آب در تابستان، بیان کرد: بدون شک در فصل گرما مصرف آب افزایش می‌یابد و هم استانی‌ها هرچه قدر در مصرف آب صرفه جویی کنند می‌توان با اطمینان بیشتری فصل گرم امسال را مانند سال پیش به خوبی پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.