سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

سخنگوی جنبش حماس در واکنش به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه اعلام کرد رژیم اشغالگر با حمله مجدد به خاک سوریه بار دیگر عربده‌کشی و طغیانگری خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، حازم قاسم، سخنگوی جنش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به حملات هوایی سه شنبه شب رژیم صهیونیستی به خاک سوریه واکنش نشان داد.

حازم قاسم گفت: «دشمن صهیونیستی با حمله مجدد به خاک سوریه بار دیگر عربده‌کشی و طغیانگری خود را به نمایش گذاشت. این رژیم فقط با متحد شدن تلاش‌ها برای مقابله با آن و پایان دادن به عربده‌کشی‌هایش و در نهایت پایان دادن به طرح صهیونیسم متوقف می‌شود.»


بیشتر بخوانید


شب گذشته خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد پدافند هوایی ارتش سوریه با تجاوز خصمانه در آسمان منطقه تل الصحن در ریف سویدا و کباجب در ریف استان دیر الزور سوریه مقابله کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
reza
۱۰:۰۸ ۰۴ تير ۱۳۹۹
چرا؟ و به چه دلیل تمام حریم کشورهای محورمقاومت از سامانه های مدرن ضدهوائی بصورت کثیر در تمام طول خطوط مرزی خود استفاده نمیکنند؟ 70 تا 80 سال است که این ضعف را مرتفع نمیکنند چرا؟ به خدائی خداوند قسم اگر آسمان کشورهای محورمقاومت از این بابت یعنی سامانه های ضد هوائی و راداری مدرن با هم منسجم و متحد وبا عملیات مشترک علیه دشمن مشترک صهیونیستی عمل میکردند دیگر شاهد چنین غلط هائی از سوی دشمن غاصب و اشغالگر صهیونیستی نبودیم..... که هر از چندگاهی شاهد نقض حریم هوائی و یا شکستن دیوار صوتی برای ترعیب و تهدید و گاهی بمباران باشیم
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۴ تير ۱۳۹۹
سلام
چرا سوریه پاسخ تجاوزات رژیم صهیونیستی را نمیدهد ؟واقعیت اینست این رژیم غیر از زبان زور زبان دیکری را نمیفهمد و تجربه نشان داده است وقتی به حملات این رژیم ،پاسخ دندان شکن داده شود سر جای خود مینشیند و پاسخ مقاومت لبنان نمونه بارز این مدعاست.