سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ۹ متخلف بهداشتی در چهارمحال و بختیاری به مراجع قضایی

در طی اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با ویروس کرونا، ۹ مرکز طبخ و عرضه مواد غذایی و مکان عمومی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: در طی اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با ویروس کرونا هفت مرکز تهیه، توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی و دو اماکن عمومی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی تحت پوشش در استان ۱۱ هزار و ۹۵۰ و تعداد اماکن عمومی تحت پوشش ۴ هزار و ۳۹۸ است.


بیشتر بخوانید: تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با ویروس کرونا


جزایری اضافه کرد: طی این مدت از ۴۳۵ مرکز تهیه و توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی و ۱۷۹ مورد از اماکن عمومی بازدید شد.

او با بیان اینکه تعداد مراکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی در چهارمحال و بختیاری که پروتکل‌های گندزدایی را رعایت کردند ۳۵۶ مورد گزارش شد، ادامه داد: تعداد اماکن عمومی رعایت کننده پروتکل گندزدایی نیز ۱۴۴ مورد بود.

جزایری اظهار داشت: تعداد مراکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی رعایت کننده بهداشت و حفاظت فردی در بازدید‌های انجام گرفته ۳۶۱ مورد ثبت و اماکن عمومی رعایت کننده بهداشت و حفاظت فردی نیز ۱۴۲ مورد گزارش شد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.