سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۳ پایگاه تحول فرهنگی _ اجتماعی در مناطق فقیرنشین

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از احداث ۳ پایگاه تحول فرهنگی _ اجتماعی در مناطق فقیرنشین این استان خبر داد و گفت : مجوز احداث ۲۰ پایگاه دیگر نیز دریافت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت : رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی پس از حضور حجت الاسلام قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور در چند شاخصه کلی پیگیری می‌شود.

او گفت : تبلیغ اسلام ناب، مردمی سازی تبلیغ، الگوی تحول در تبلیغ، الگوی حکمرانی فرهنگ انقلاب اسلامی و الگوی پیشرفت انقلاب اسلامی در قرن ۱۵ اسلامی از مهم‌ترین این موارد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه ذاتی خود می‌داند به عنوان مبلغ انقلاب اسلامی از افراد بی بضاعت سرکشی و از آن‌ها دلجویی کند و از این رو به‌عنوان سرباز حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده است تا با اشاره ایشان به میدان بیاید.

حجت الاسلام احمدی گفت: از دیگر شاخصه‌های رویکرد جدید سازمان مردمی سازی تبلیغ است که اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با احداث سه پایگاه تحول فرهنگی اجتماعی در نقاط فقیرنشین که دارای مشکلات بسیار زیادی از نظر فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی دارند، شروع به‌کار کرده و مجوز احداث ۲۰ پایگاه دیگر را در سراسر استان دریافت و در دستور کار قرار داده که ان‌شاءالله این امر نیز به‌زودی محقق خواهد شد.

او افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در راستای امر تبلیغ مجوز جذب ۶۰ نفر از روحانیون انقلابی برای خدمت در محلات فقیرنشین و کمتر برخوردار در استان است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.