سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و محتویات داخل خودرو در ایلام/کاهش ۱۵ درصدی سرقت در ایوان

سرهنگ موسوی از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو و منزل و کشف ۱۲ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت:پس از وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو و منزل در حوزه کلانتری ۱۲، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش شبانه روزی پلیس، روز گذشته سارق شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ موسوی با اشاره به اعتراف متهم به ۱۲ فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو، خاطرنشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام به شهروندان توصیه کرد: منازل و خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل دوربین مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

کاهش ۱۵ درصدی سرقت در ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از کاهش ۱۵ درصدی وقوع سرقت در خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

سرهنگ سعید عالی پور گفت: با فعال کردن کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان و تلاش شبانه روزی مأموران، شاهد کاهش ۱۵ درصدی وقوع سرقت در خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

او  افزود:ماموران انتظامی با اقدامات خاص پلیسی، اطلاعاتی و شناسایی نقاط جرم خیز، توانسته اند سارقان را در ارتکاب عمل مجرمانه ناکام بگذارند.

سرهنگ عالی پور به شهروندان توصیه کرد:با رعایت نکات ایمنی و اقدامات پیشگیرانه، از قبیل استفاده از نگهبان برای ساختمان‌های نیمه کاره، کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و نصب تجهیزات ایمنی از قبیل دزدگیر و دوربین مدار بسته در منزل، مغازه، خودرو و عدم نگهداری پول و اشیاء با ارزش در منزل یا داخل خودرو می‌توان مانع دستبرد سارقان شد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.