نورعلی یاری گفت: نقش اصناف در مدیریت ویروس‌کرونا بی‌نظیر بود و استان ایلام به واسطه این مدیریت، کمترین آمار مبتلا در کشور را داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام که به مناسبت تبریک روز ملی اصناف در اتاق اصناف استان ایلام حضور پیدا کرده بود در جمع بازاریان و اصناف استان اظهار داشت: اگر امروز ما توانسته‌ایم در شرایط سخت نظام سلطه روی پای خود بایستیم و بخش عمده آن ناشی از وجود اصناف خوب متدین و پرتلاش نظام اسلامی است.

بعد از تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران جهان از تعامل خوب مردم و ملت انگشت به دهان مانده است چرا که با این همه تحریم، نعمت‌هابه وفور در کشور یافت می‌شود، اما نیازمند مدیریت بهتر و بیشتر برای استفاده عامه مردم است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد این بودیم که بازاریان و اصناف ما شبانه‌روز به مردم خدمت رسانی می‌کنند و این شایسته تقدیر است.

او به تلاش اصناف در مدیریت کرونا اشاره کرد و گفت : نقش شما در بحث کرونا بسیار عالی بود و اگر امروز استان ایلام کمترین آمار مبتلا به کرونا را دارد بخش عمده آن به همت بلند و همراهی اصناف و بازاریان برمی‌گردد.

این مقام ارشد انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد اهتمام اصناف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بحث پیشگیری از سرایت ویروس منحوس کرونا بسیار خوب و اثر گذار بود.

او با بیان اینکه امروز نگران افزایش آمار‌های مبتلایان به کرونا هستیم گفت: بایستی تصمیماتی اتخاذ کنیم تا مبتلایان در استان کاهش پیدا کنند.

سردار یاری خاطرنشان کرد: از همراهی و اتاق اصناف با اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی قدردانی می‌کنیم، اما بایستی در حوزه عفاف و حجاب که نگرانی‌هایی وجود دارد بایستی به صورت هماهنگ این موضوع را که زیبنده استان ایلام نیست تلاش شودتا فریضه به‌جامانده امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیاء کنیم.

سرمایه جایی می‌رود که امنیت باشد

یونس حواسیان رئیس اتاق اصناف استان ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه سرمایه جایی می‌رود که امنیت باشد گفت: خدا را شکر در سال‌های اخیر این امنیت و آرامش برای آحاد مردم و کسانی که قصد سرمایه گذاری در استان را دارند به خوبی مشهود است.

او افزود : امنیت بازار بیشتر به تعامل اصناف و مردم با نیروی انتظامی برمی‌گردد که بایستی همه تلاش بکنیم این تعامل و همراهی بیش از پیش تقویت شود.

رئیس اتاق اصناف استان ایلام خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و اصناف از سال‌های دور با هم تعامل داشته و ارتباطی که بین اتاق اصناف و نیروی انتظامی وجود دارد ارتباطی ناگسستنی و اثرگذار برای جامعه است.

حواسیان یادآور شد: اقتدار نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان مایه دلگرمی مردم، اصناف و بازاریان است و این موضوع باعث می‌شود که سرمایه گذاران با فراغ بال در ایلام سرمایه گذاری کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از اصناف و بازاریان استان با اهداء لوحی قدردانی شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.