سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور قبض جریمه رایگان در تفرش

راهنمایی و رانندگی تفرش با اعلام "روز بدون جریمه "به رانندگان متخلف قبض جریمه رایگان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تفرش دیروز را روز بدون جریمه در شهر تفرش اعلام کرد و در طول مدت این یک روز ماموران راهنمایی و رانندگی به متخلفان قبض جریمه رایگان دادند.

در این قبض به جای نوع تخلف و مبلغ جریمه بابت تخلف نوشته شده بود "روز بدون جریمه، همه باهم برای کاهش تصادفات و ارتقاء فرهنگ ترافیک تفرش"

شمشیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تفرش در گفت و گو با  خبرنگار ما گفت: این کار در راستای کاهش تخلفات ترافیکی و ارتقا فرهنگ ترافیکی شهر انجام شد.

شمشیری افزود: در "روز بدون جریمه" در شهرستان تفرش علاوه بر اینکه ماموران راهنمایی و رانندگی به رانندگان متخلف تذکر دادند به این رانندگان قبضی با عنوان " روز بدونه جریمه" دادند و در این قبض از آن‌ها خواسته شده به کاهش تصادفات و ارتقاء فرهنگ ترافیک شهر کمک کنند.

رانندگان متخلف هم  درگفت و گو با خبرنگار ما گفتند: این طرح ها،طرح خوبی است که باعث افزایش انگیزه و کاهش تخلفات از سوی رانندگان شده و موجب می شود که ما هم در کنار پلیس علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سهم بسزایی در کاهش تخلفات و تلفات رانندگی داشته باشیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.