سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات احداث پارک ۳۱ هزار مترمربعی در سنندج

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از عملیات اجرایی پارک ۳۱ هزار مترمربعی در شهرک بعثت سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علیرضا کاظمی مدیر شهرداری منطقه یک سنندج در جمع خبرنگاران گفت: احداث پارک‌ها و بوستان‌ها علاوه بر تقویت، توسعه و گسترش فضای سبز شهری، زیبایی محیط بصری و زمینه را برای گذران اوقات فراغت خانواده‌ها فراهم می‌آورد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: فضای سبز شهری یکی از ارکان اصلی هویت شهری است و با برنامه‌ریزی شایسته علاوه بر حفظ و گسترش باید زمینه نشاط اجتماعی را برای شهروندان و گردشگران فراهم نمائیم.

کاظمی اضافه کرد: با پیگیر‌های صورت گرفته قطعه زمینی واقع در شهرک بعثت که جزء اراضی ملی بود، مراحل انتقال سند آن بنام شهرداری صورت گرفت و عملیات احداث آن به پارک در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

او از آغاز عملیات اجرایی احداث پارک ۳۱ هزار مترمربعی شهرک بعثت در سنندج خبر داد و افزود: این پارک در دو فاز که فاز اول آن ۱۶ هزار مترمربع و فاز دوم ۱۵ هزار مترمربع فضای سبز است، احداث خواهد شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات دیوارچینی و جدول گذاری این پارک در حال اجرا است و در راستای تکمیل این پارک ست بازی و ورزشی، سکو و مبلمان پارکی هم نصب می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.