رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از عملیات لوله گذاری ۵ هکتاری در پارک کودک سنندج خبر داد.

شرمین شریفی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از انجام عملیات لوله گذاری ۵ هکتار از محدوده نهال کاری شده در پارک کودک خبر داد و گفت: امسال و به مناسبت هفته منابع طبیعی ۳ هزار اصله نهال در این محدوده غرس شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: استفاده از آب غیر شرب و سیستم انتقال آب خام جهت آبیاری فضای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار و با حذف روش آبیاری با تانکر، گامی در جهت سهولت آبیاری فضای سبز فراهم می‌شود.

شریفی عنوان کرد: با هدف توسعه سرانه فضای سبز عملیات نهال کاری در وسعت گسترده در دو سال اخیر در نقاط مختلف سطح شهر انجام شده است.

او تاکید کرد: در راستای دستور استاندار و با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان کردستان امسال و به مناسبت هفته منابع طبیعی محدوده پارک کودک در وسعت ۵ هکتار نهال کاری شد.

شریفی افزود: با هدف حفظ و نگهداری و آبیاری از نهال‌های غرس شده این سازمان عملیات لوله گذاری این محدوده را آغاز نمود.

او از انجام عملیات لوله گذاری ۵ هکتار از محدوده نهال کاری پارک کودک در سنندج خبر داد و گفت: عملیات لوله گذاری پارک کودک در راستای آبیاری فضای سبز و مصرف صحیح آب و استفاده از آب خام جاری با آبیاری تحت فشار انجام شد.

شریفی خاطرنشان کرد: خط لوله اصلی؛ لوله پلی اتیلن ۶۳ میلیمتری ۱۰ بار به متراژ ۸۵۰ متر و لوله پلی اتیلن ۳۲ میلیمتری ۱۰ بار به متراژ ۱۲۰۰ متر و شیر خودکار پلیمری ۳۲ میلیمتری به تعداد ۲۰ عدد برای انجام عملیات لوله گذاری در این مسیر اجرا شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج تصریح کرد: امسال و به مناسبت هفته منابع طبیعی تعداد ۳ هزار اصله نهال در محدوده پارک کودک غرس شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.