بیش از دو هزار و ۵۰۰ نهال در سطح سنندج به منظور حفظ و گسترش فضای سبز زیبایی چشم انداز شهری کاشته شد.

کاشت بیش از دو هزار و ۵۰۰ نهال در معابربهاران سنندجعابدین لطفی مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ نهال در سطح معابر اصلی این ناحیه به منظور حفظ و گسترش فضای سبز، واکاری معابر سطح ناحیه، کاهش آلایندگی هوا و زیبایی چشم انداز شهری کاشته شد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران اظهار داشت: گسترش، حفظ و توسعه فضای سبز و کاشت گونه‌های مناسب با شرایط آب و هوایی در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

او عنوان کرد: در همین راستا بیش از دو هزار و ۵۰۰ نهال در سطح معابر اصلی ناحیه بهاران به منظور حفظ و گسترش فضای سبز، واکاری معابر سطح ناحیه، کاهش آلایندگی هوا و زیبایی چشم انداز شهری کاشته شد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران با اشاره به اینکه گونه‌هایی با نیاز آبی کم و متناسب با شرایط جوی در نظر گرفته شده است؛ بیان کرد: نهال‌های کاشته شده شامل افرا، زبان گنجشک، کاتالیا، جوهر، زیتون تلخ و بلوط است.

لطفی خاطرنشان کرد: این نهال‌ها در بلوار تامین اجتماعی، بلوار پاسداران، بلوار حمدی و بلوار بوعلی غرس شد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج اعلام کرد: سال گذشته هم بیش از ۱۲ هزار متر مربع فضای سبز احداث و ۲ هزار نهال در بهاران غرس شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار