سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال قانون خودرو‌های پارک شده در کندرو پارک علی کله

فرمانده پلیس راهور دزفول از اعمال قانون خودرو‌هایی که بدون توجه به هشدار‌های ستاد کرونا مقابل پارک ساحلی علی‌کله برای تفریح به ساحل رودخانه دز رفته و پارک کرده اند، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تدین نژاد فرمانده پلیس راهور دزفول گفت: اعمال قانون، جریمه و انتقال به پارکینگ خودرو‌هایی که بدون توجه به هشدار‌های ستاد کرونا مقابل پارک ساحلی علی‌کله برای تفریح به ساحل رودخانه دز رفته و پارک نموده اند صورت گرفت.

او  بیان داشت: در این زمینه علاوه بر اعمال جریمه خودرو‌های پارک شده تا این لحظه ده دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد با توجه به تعطیلی بوستان‌های ساحلی برخی مسافران اقدام به پارک خودرو در کندرو مقابل پارک ساحلی علی کله کرده و در این پارک به صورت غیرقانونی و با وجود وضعیت قرمز کرونا حضور پیدا کرده بودند.

تدین نژاد تصریح کرد: افرادی که قوانین را رعایت نکرده و باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده به شدت و قاطعانه برخورد می‌شود و  بر اساس مصوبات ستاد کرونا بوستان‌ها و تفرج‌گاه‌های دزفول تعطیل بوده و پارک هرگونه خودرو در محدوده آن اعمال قانون می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.