سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در قالب کاروان نیکوکاری و سلامت صورت گرفت؛

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۱۰۰ نفر از مردم خوشاب+ عکس

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار جنوب گفت: کاروان نیکوکاری و سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار جنوب به بیش ۱۰۰ نفر از مردم محروم خوشاب خدمات درمانی ارائه داد.

اسحاق آزادرخت، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار جنوب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با اشاره به حضورکاروان نیکوکاری و سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار جنوب در روستای پیر خوشاب ۲ گفت: این کاروان امروز با  حضور دو پزشک عمومی و ماما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  به مردم این منطقه خدمات رسانی کردند. 

او  با اشاره به فعالیت این کاروان در قالب ویزیت و داروی رایگان،  افزود: این تیم درمانی در حضور یک روزه خود در روستای پیرخوشاب، بیش از ۱۰۰ نفر را  به صورت رایگان ویزیت کردند. 

 

آذر رخت با اشاره به اینکه  کاروان نیکوکاری و سلامت جمعیت هلال احمر با همکاری خیریه حضرت ابوالفضل( ع) شهرستان کهنوج، اقدام به این کار خداپسندانه کرده است، هدف از برگزاری این کاروان را خدمت رسانی به مردم مناطق محروم که امکان دسترسی به پزشک و درمان برای آن ها به سختی صورت می گیرد، عنوان کرد.

 

 روستای خوشاب ۲ دارای  ۲۵ خانوار است که در فاصله ۶۰ کیلومتری از شهرستان رودبار جنوب در استان کرمان  قرار دارد و ۱۵۰ نفر جمعیت دارد. 

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.