سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۱ درصد جمعیت شهرستان نهبندان از شبکه‌ دیجیتال برخوردارند

فرماندار نهبندان،گفت: با راه اندازی ۱۵ ایستگاه دیجیتال، ۹۱ درصد جمعیت شهرستان از شبکه‌ دیجیتال برخوردارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان، در جلسه هماهنگی ساخت اتاقک‌های دیجیتال در بخش مرکزی و شوسف نهبندان، گفت: تاکنون ۱۵ ایستگاه دیجیتال راه اندازی شده و ۹۱ درصد جمعیت شهرستان نهبندان از شبکه‌های دیجیتال برخوردارند.

او افزود: ۶ ایستگاه دیجیتال برای دهستان‌های عربخانه، کلاته خداداد، میقان در بخش مرکزی، حیدرآباد و مهل آباد و تیغدر در دستور کار است.

بیکی با اشاره به اینکه برای رسیدن به میانگین کشور باید تلاش کنیم، اظهار کرد: تامین فرستنده برای ۳۰ ایستگاه دیجیتال در اولویت شهرستان است، ولی در خصوص تامین فرستنده‌ها و قطعات در شرایط تحریم‌ها با محدودیت مواجه هستیم.

فرماندار نهبندان، بیان کرد: امسال با آماده سازی فضا و اتاقک مشارکتی، شش ایستگاه در نهبندان راه اندازی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: در کشور زیرساخت دیجیتال سه هزار نقطه باید فراهم شود تا به عدد ۹۶ درصد در سطح کشور برسیم که نیاز به پیگیری داشته و اعتبارات زیادی را می‌طلبد.

بیکی عنوان کرد: با توجه به تاکیدات رهبری که مسئولان مکلف به نگاه ویژه به شهرستان مرزی نهبندان شده اند، مسئولان این قول را دادند که در صورت فراهم سازی امکانات و ساخت اتاقک‌ها توسط دهیاران، نهبندان را ویژه ببینند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه برای راه اندازی ایستگاه‌ها فرصت محدود است، گفت: در روستاهایی که  امکانات سریع‌تر فراهم شود، فرستنده زودتر تامین خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.