استاندار خراسان جنوبی گفت: تمام تلاش‌ها بر این است که تا دو سال آینده، شرایط خوبی برای رفاه مردم در بخش درح سربیشه ایجاد شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  استاندار خراسان جنوبی در جلسه هماهنگی، تشریح و تعیین وظایف سعی می‌کنیم تا دو سال آینده شرایط خوبی در بخش درح ایجاد شود. دستگاه‌های اجرایی در سند توسعه بخش درح، از مدیران خواست فرصت پیش آمده را غنیمت بشمرند.

معتمدیان با تعیین بازه زمانی ده روزه برای مدیران افزود: مدیران در این ده روز برنامه‌های خود را برای توسعه بخش درح جمع بندی و ارائه کنند.

او با بیان اینکه نتیجه نهایی این جمع بندی‌ها را در قالب طرح توسعه بخش درح برای پیگیری در تهران در دستور کار قرار می‌دهیم گفت: اکنون که همه توجه‌ها به سمت درح جلب شده باید از این فرصت استفاده کنیم تا درح از محرومیت خارج شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه درح با وجود استعداد‌های فراوانی که دارد افزود: با استفاده از ظرفیت‌های موجود، می‌توانیم ضمن ایجاد اشتغال پایدار به ماندگاری مردم در منطقه کمک کنیم.

استاندار گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم و توجه به مسائل رفاهی مردم از مهمترین اهدافی است که در سند توسعه بخش درح دنبال می‌شود.

معتمدیان از همه مدیران خواست برای ارائه طرح‌های توسعه‌ای متناسب با ظرفیت‌های بخش، پای کار بیایند.

رساندن سطح برخورداری بخش درح از پوشش دیجیتال به میانگین کشوری، تأمین زیرساخت‌های لازم برای فعالیت سرمایه گذاران، اجرای طرح هادی در همه روستا‌ها تا سال ۱۴۰۰ و تکمیل زیرساخت‌های مخابراتی از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

پانزدهم مهر و در جریان برگزاری مراسم روز ملی روستا و عشایر، استانداری خراسان جنوبی برای رفع محرومیت از ۴ بخش محروم استان، تفاهم نامه‌هایی را با چهار دستگاه معین به امضاء رساند که یکی از آن‌ها تفاهم‌نامه‌ای بود که برای رفع محرومیت و ایجاد شاخص‌های توسعه در بخش درح با کمیته امداد امام خمینی (ره) امضاء شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.