سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه جزو استان‌های موفق در کنترل و مدیریت بیماری کرونا

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : کرمانشاه جزو استان‌های موفق در کنترل و مدیریت بیمارری کرونا بوده است که جای تقدیر دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : اعمال یکسری محدودیت‌ها در تردد و محدود کردن برخی فعالیت‌ها باعث شده تا کرمانشاه جزو استان‌های موفق از لحاظ کنترل کرونا قرار گیرد.

او گفت : در ارزیابی‌های صورت گرفته از عملکرد مناطق مختلف، کرمانشاه جزو استان‌هایی بود که توانست با اجرای مصوبات ستادملی مقابله با کرونا و همچنین برخی تصمیمات استانی روند خوبی را در کنترل کرونا طی کند.

حریرچی افزود: امروز و با وجود شیوع کرونا در کرمانشاه و قرار گرفتن این استان در وضعیت قرمز به خاطر پیش بینی‌های قبلی صورت گرفته، نگرانی از بابت بستری کردن بیماران و ارایه خدمات لازم به آن‌ها نداریم.

معاون کل وزارت بهداشت همچنین با بیان اینکه امروز برای چهارمین روز متوالی مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور سه رقمی بوده و تعداد بستری‌ها نیز چهار رقمی است، گفت: این موضوع یک هشدار جدی به مردم است تا بیش از پیش و سختگیرانه‌تر از قبل مسایل بهداشتی و مراقبتی را رعایت کنند.

او با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا موج دوم و سوم کرونا در کشور رخ ندهد، گفت: شرایط استان‌ها باید هم فرق می‌کند و از این رو موافق تفویض اختیارات استانی به استانداران برای تصمیم گیری با توجه به شرایط منطقه خود هستیم.

حریرچی مطب پزشکان را جزو نقاط آلوده اعلام کرد و از شهروندان خواست جز برای موارد ضروری به این اماکن مراجعه نکنند.

او افزود: تاکنون ۱۹۵ هزار و ۵۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۹ هزار و ۱۸۵ نفر آن‌ها جان خود را از دست داده اند.

او گفت: استان‌های خوزستان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، خراسان رضوی، لرستان، کرمانشاه، گلستان، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار دارند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.