سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافق بازگشایی بازارچه مرزی سازان هستیم

استاندار کرمانشاه گفت : با کلیات بازگشایی بازارچه مرزی سازان موافق هستیم و برای این کار ما آمادگی کامل داریم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : با کلیات بازگشایی بازارچه مرزی سازان موافق هستیم و برای این کار ما آمادگی کامل داریم، البته شروع فعالیت در این بازارچه منوط به تکمیل زیرساخت‌ها توسط اقلیم و اخذ موافقت‌های دولت مرکزی است که در صورت تعیین تاریخی مشخص سایر امور انجام و پیگیری می‌شود.

او گفت : ساعات کار گمرک برای انجام فعالیت‌های تجاری در این مرز افزایش یافته و با توافق صورت گرفته از هشت صبح تا ساعت ۲۰ امکان انجام امور میسر شد.

او تکمیل و آسفالت مناسب جاده منتهی به مرز شیخ الح از طرف عراقی را راهکاری مطلوب برای افزایش تردد کامیون‌ها و تسهیل تردد‌ها دانست و افزود: با تکمیل زیرساخت‌ها می‌توانیم به سمت بین المللی شدن مرز‌ها حرکت کنیم و سایر استاندارد‌ها نیز با توافق مدیران گمرک جهت تعیین استاندارد‌های صادرات و واردات کالا تدوین خواهد شد.

او به لزوم نظارت بیشتر اقلیم کردستان به منظور جلوگیری از قاچاق کالا‌هایی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازد، تأکید کرد و گفت: در این راستا نیرو‌های مرزبانی در بخش اقلیم باید با ساز و کار حفاظتی، نظارتی و مراقبتی قوی موضوع را پیگیری نمایند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.