استاندار کرمانشاه به همراه هیئتی از مرز شیخ صالح وارد کشور عراق شد و با همتای خود در استانداری حلبچه و فرماندار حلبچه و مسئولین گمرک از مرز‌های دو کشور بازدید ودر ناحیه بمو نشست مشترکی برگزار نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در این نشست به افزایش همکاری درخصوص صادرات برق و افزایش ساعت فعالیت بازارچه مرزی شیخ صالح تاکید شد .

بازوند استاندار کرمانشاه در نشست خبری که با حضور خبرنگاران دو منطقه برگزارشد گفت : انشالله این نشست برای دومنطقه منشا خیر باشد.

بازوند افزو د: تمام دنیا امروز درگیر کرونا است و ما دوطرف باید بگونه‌ای عمل کنیم که این ویروس نتواند اثر منفی در روند صادرات نداشته باشد و تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

با توافقی که امروز صورت گرفت به رونق صادرات تاکید شد و در همین راستا فعالیت بازارچه مرزی شیخ صالح از ساعت ۷:۳۰صبح شروع میشود وتا ۷:۳۰عصر تداوم می‌یابد و آماده هرگونه همکاری در این زمینه را خواهیم داشت  .

بازوند به چگونگی میزان افزایش صادرات برق به منطقه اقلیم کردستان توضیحاتی را بیان کرد و گفت : آمادگی لازم براساس توفیقات برای صادرات برق را داریم.

استاندار حلبچه از تلاش‌های مداوم بازوند استاندار کرمانشاه در توسعه ورونق روابط اقتصادی تشکر کرد و افزود: ما به همکاری با ایران افتخار میکنیم و امنیت و آسایش ما در گرو امنیت شماست وامنیت ما به امنیت شما بستگی دارد .

دراین نشست درخصوص فراهم کردن زیر ساخت‌های بازارچه‌های مرزی دوطرف بحث وگفتگو وتاکید شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.