سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر فعالیت پاکبانان‌ در اندیمشک

اجرای صحیح فعالیت نیرو‌ها و پاکبانان با آموزش‌های لازم می‌توان راندمان و‌کیفیت کار را بالا برده و با ایجاد فضایی پاک و زیبا رضایتمندی ایجاد نماید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اجرای صحیح فعالیت نیرو‌ها و پاکبانان با آموزش‌های لازم می‌توان راندمان و‌کیفیت کار را بالا برده و با ایجاد فضایی پاک و زیبا رضایتمندی ایجاد نماید.

 مدیران مالی، امور قرار دادها و فضای سبز و شهردار اندیمشک جلسه بررسی مسائل مربوط به فعالیت و تعهدات شرکت ها در امور شهرداری برپا شد.

تاکید شد ریختن ضایعات و نخاله های ساختمانی در حریم راه آهن،منطقه کوی شهدا و رسالت،سبب به خطر افتادن سلامت شهروندان شده و علیرغم کارهای زیباسازی و پروژه های عمرانی صورت گرفته در این منطقه، باعث به وجود آمدن تصویری نادرست و زننده در سطح شهر گردیده است.با توجه به اینکه جاده سلامت فرهنگیان که از پر ترددترین مسیرهای شهروندان می باشد در این منطقه قرار دارد، مشکلات و حساسیت های موجود برای سلامت شهروندان دوچندان خواهد بود.

از شهروندان خواسته شد به منظور جلوگیری از مشکلات ناشی از این قبیل اقدامات برای شهر و شهروندان، از ریختن زباله، ضایعات و نخاله های ساختمانی در حریم ریل راه آهن خودداری نمایند و درصورت مشاهده این قبیل اقدامات با فرد متخلف برخورد خواهد شد و به شهرداری گزارش دهند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.