سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود مشکلات و گره ترافیکی در شهر بندرامام خمینی (ره)

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرماهشهر گفت: مشکلات و گره ترافیکی در شهر بندرامام بسیار بوده که شهردار این شهر از حضور در جلسات شورای ترافیک خودداری می‌کند.

 مهرزاد شریفی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرماهشهردر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: مشکلات و گره ترافیکی در شهر بندرامام بسیار بوده که شهردار این شهر از حضور در جلسات شورای ترافیک خودداری می‌کند.

او بیان داشت: انتظار داریم، که شورای شهر بندرامام نسبت به این توجهی شهردار در پی مشکلات ترافیکی و معضلات شهری تذکرات لازم را به شهردار را ارائه دهند.

شریفی تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ایی موظف بوده روشنایی جاده بندرماهشهر به چمران و سه راهی امیدیه و دور برگردان منتهی به روستای قدس را ظرف یک هفته آینده مرتفع نمایند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرماهشهر ادامه داد: طرحی برای جاده کمربندی در حال احداث و ورودی شهر بندرامام برای در اختیار قرار دادن به پلیس راهور و پلیس راه تهیه و به شورای ترافیک از سوی دفتر فنی فرمانداری اجرا و ارسال گردد وبرای تامین وام احداث زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع در اتوبان ۱۷ شهروند برای نمایندگی سایپا در شورای برنامه ریزی استان به تصویب شورای ترافیک شهرستان صورت گرفت

این مقام مسئول گفت: با توجه به اینکه احداث میدانی در چهار اول خیابان سعیدی بندرماهشهر احداث شده و مشکلات ترافیکی را بوجود آورده بازدیدی با حضور شهردار، رئیس شورای شهر، پلیس راهور، معاونت ترافیک شهرداری و نماینده فرمانداری تا تصمیمات برای جمع آوری آن اتخاذ گردد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.