مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه شبکه ارتباطی در استان با نصب تجهیزات و ارتقا تکنولوژی ۲۰ سایت همراه اول خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور پاسخگویی به نیاز‌های مشترکان و ارائه خدمات در خور و شأن به مشترکان همراه اول، مخابرات استان در خط مقدم پایداری ارتباطات در کنترل شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های توسعه شبکه ارتباطی خود را متوقف نکرده است.

او افزود: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی سیار و رفع مشکلات و تقویت پوشش آنتن دهی و برخورداری هم استانی‌ها از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول و به منظور جلب رضایت مشترکان با همت و تلاش شبانه روزی کارشناسان و متخصصان مخابرات منطقه، تجهیزات فنی بر روی ۲۰ سایت پر ترافیک شهری و جاده ای- روستایی نصب، راه اندازی و ارتقا یافت.

فلاح زاده بیان داشت: این عملیات در ادامه پروژه فاز ۸ توسعه شبکه ارتباطات سیار براساس زمان بندی و در موعد مقرر ۲۰ سایت پر ترافیک در شهرستان‌های اندیمشک، اهواز، ایذه، باغملک، دزفول، کارون و لالی تجهیزات و ارتقا تکنولوژی ۴.۵G و ۳G ,۴G صورت گرفت.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان، به منظور ارتقای تکنولوژی این ۲۰ سایت همراه اول، مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.