سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره داری از سه طرح عمرانی در تعاون روستایی خراسان رضوی

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: سه طرح در شبکه تعاون استان با ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایرج ناصری‌مقدم مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های تعاون روستایی خراسان رضوی تقویت زیرساخت‌ها و طرح‌های عمرانی در تشکل‌های شبکه تعاون روستایی است که به همین منظور از ابتدای امسال تا کنون سه طرح مهم با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیون ریال در استان به بهره‌برداری رسیده است.

او افزود: کارخانه تولید انواع بذر در اتحادیه تعاون روستایی شهرستان تایباد و همچنین کارگاه بسته‌بندی علوفه در تعاونی‌های تولید شهرستان نیشابور و تکمیل کارخانه خوراک دام شرکت تعاونی تولید فوشنجان نیشابور از طرح‌های مذکور است که در سال جهش تولید، تکمیل و افتتاح شد.

مدیرسازمان تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا انتهای امسال کارخانه صنایع تبدیلی ضبط پسته تربت حیدریه و کارگاه تولید پوشاک تایباد و راه‌اندازی سه بارانداز محصولات کشاورزی در شهرستان‌های خراسان رضوی را به بهره برداری برسانیم.

خراسان رضوی با فعالیت ۶۸۲ تشکل در ذیل شبکه تعاون روستایی این استان و در بخش کشاورزی و بخش‌های مربوط به آن رتبه نخست کشور را در این زمینه دارد و علاوه بر آن بیش از ۵۵۰ هزار نفر در روستا‌های این استان زیرپوشش شبکه تعاون روستایی هستند که از این نظر نیز خراسان رضوی رتبه نخست را در کشور دارد.
 
انتهای پیام//ف.س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.