سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمونه‌گیری تست کرونا فردا انجام نمی شود

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه اظهارداشت: به علت افزایش حجم نمونه‌های گرفته شده از بیماران و نیاز به انجام تست‌های مربوطه برای این نمونه‌ها در اسرع وقت، فردا (جمعه) در کلیه مراکز از بیماران سرپایی نمونه‌گیری تست «پی سی آر» انجام نخواهد گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  محمد ابراهیم شکیبا  گفت: این وقفه یک روزه فقط در نمونه گیری بوده و انجام آزمایش کماکان به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

او افزود: آزمایش تشخیص بیماری کرونا یک آزمایش بسیار طاقت فرسا است که نیاز به تجهیزات پیشرفته دارد، از این رو همکاران ما به منظور انجام این آزمایش سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: اکنون روزانه ۷۵۰ آزمایش بیماری کرونا در سطح استان انجام می‌شود که براساس هماهنگی‌های انجام شده این میزان در هفته آینده به هزار آزمایش در روز افزایش پیدا خواهد کرد.

شکیبا با اشاره به اجرای طرح بیماریابی فعال در استان گفت: در هفته‌های اخیر میزان مبتلایان به بیماری کرونا در کرمانشاه و به تبع آن میزان بستری‌ها و فوتی‌های این بیماری به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

او ادامه داد: این افزایش چشمگیر بیماری نشان می‌دهد که توجه مردم به نکات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
چرا!!!!