سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل خوشه طلایی برای حضور در رقابت‌های لیگ یک

مدیر عامل خوشه طلایی ساوه از آمادگی کامل تیمش برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با شیوع کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا همه دیدار‌های ورزشی را لغو کرد و حالا با رفع این محدودیت تیم‌های فوتبال دسته در حال آماده سازی و تمرین برای از سرگیری ادامه رقابت‌ها هستند که تمرینات آمادگی تیم خوشه طلایی ساوه و بازی‌های تدارکاتی این تیم در همین راستا برگزار می‌شود.

حسین پرویزی مدیر عامل خوشه طلایی ثنای ساوه در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: از آمادگی کامل تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور خبر داد.

پرویزی افزود: روحیه و انگیزه بالای اعضای تیم، و لطف خداوند عزم همه را برای صعود به لیگ برتر مصمم کرده است.

محسن عاشوری سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه هم در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   گفت: تمرینات این تیم براساس دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام تست‌های کرونا آغاز شده است.

محسن عاشوری گفت: در ایام بیماری کرونا اعضا تیم زیر نظر مربی بدنسازی به صورت انفرادی به تمرین‌های خود ادامه دادند و حالا با ملاحظات بهداشتی در زمین مجموعه چمران مشغول تمرینات هستیم.

گفتنی ست برای آمادگی بیشتر تیم خوشه طلایی ساوه قرار ست دو دیدار دوستانه با تیم‌های لیگ برتری استقلال و پرسپولیس برگزار شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.