تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اولین دیدار دوستانه خود عصر امروز به دیدار پیکان می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای رقابت های لیگ دسته یک شور  تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اولین دیدار دوستانه خود از ساعت ۱۸ عصر امروز میهمان تیم پیکان است و در پیکان شهر به دیدار این تیم می‌رود.

در حالی این دیدار اولین دیدار تدارکاتی تیم آلومینیوم اراک است که تیم حریف از ابتدای خردادماه تمرینات آماده سازی خود را شروع کرده و این دیدار سومین بازی تدارکاتی پیکان است.

پیکان در اولین بازی دوستانه تیم خوشه طلایی ساوه را با سه گل پشت سر گذاشت و در بازی دوم با نفت مسجد سلیمان تساوی بدون گل داشت و سومین بازی را با میزبانی آلومینیوم اراک تجربه خواهد کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک دومین دیدار دوستانه خود را هم روز چهارشنبه این هفته خواهد داشت و در این دیدار شاگردان خطیبی به مصاف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خواهند رفت.

با شیوع کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا همه دیدار‌های ورزشی را لغو کرد و حالا با رفع این محدودیت تیم‌های فوتبال دسته یک برای کسب آمادگی لازم جهت از سرگیری ادامه رقابت‌ها اردوی آماده سازی و رقابت‌های دوستانه برپا کرده اند که اردوی تدارکاتی تیم آلومینیوم در تهران در همین راستا برگزرا می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.