سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تأمین بودجه مورد نیاز باشگاه مس شهربابک

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس شهربابک گفت: اگر امسال بودجه مورد نیاز تامین شود، برنامه‌های تنظیم شده در تمامی حوزه‌های قهرمانی، فرهنگی، همگانی، مدارس، آکادمیک و سایر حوزه‌ها محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی هاشمیان مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک در نشست خبری با اصحاب رسانه شهربابک گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی با ورزش کاهش پیدا می‌کند.

او افزود: با ایجاد آکادمی در نقاط مختلف شهرستان شهربابک اعم از روستا و شهرها، نونهالان زیادی به ورزش مشغول شدند.

 

هاشمیان به حمایت‌های اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از حوزه ورزش و ظرفیت بالای ایجاد شده در سال‌های اخیر اشاره و بیان کرد: اگر امسال بودجه مورد نیاز تامین شود، چشم انداز بلند مدت ترسیمی اجرایی و برنامه‌های مختلف تنظیم شده در تمامی حوزه‌های قهرمانی، فرهنگی، همگانی، مدارس، آکادمیک و سایر حوزه‌ها محقق می‌شود.

او با بیان اینکه تکمیل زیرساخت‌های مجموعه تمرینی ورزشگاه شهدای مس و برنامه‌های اجرایی ورزشگاه که به همت ناصر شهبازی مسئول پروژه‌های عمرانی ورزشی شرکت صنایع مس ایران آماده شده بودند؛ شامل کاشت چمن طبیعی و مصنوعی تمرینی، سالن مسابقاتی و تکمیل محوطه ورزشگاه شماره ۲ و زمین‌های اطراف آن است، ابراز امیدواری کرد: هر چه سریعتر عملیات اجرایی فوق تکمیل و وارد فاز بهره برداری شود تا شاهد تمرینات منظم و استاندارد تیم‌های پایه و بزرگسالان باشیم.

 

هاشمیان با اشاره به اینکه با تکمیل کاسه مجموعه ورزشی شهدای مس شهربابک علاوه بر اشتغالزایی، بسیاری از رشته‌های ورزشی تحت پوشش داده می‌شوند، تصریح کرد: با مساعدت و حمایت‌های مدیریت ارشد شرکت ملی مس ایران پروژه تکمیل کاسه ورزشگاه در حال مناقصه و ارزیابی کیفی پیمانکاران است.

 

مدیرعامل باشگاه مس شهربابک به فعالیت این باشگاه در بخش عدالت اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر تأسیس پایگاه استعدادیابی در نقاط مختلف شهرستان و روستا‌های آن، اهدای البسه و امکانات ورزشی به نقاط دور افتاده نیز باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین بچه‌ها و خانواده‌ها شد.

او افزود: هواداران، پیشکسوتان و جامعه بزرگ ورزش به ویژه بازیکنان نقاط دور افتاده شهرستان و همراهی آن‌ها در فعالیت‌های باشگاه در طول سالیان اخیر موجب شده که با کسری بودجه سال جاری فعالیت‌های این حوزه تحت الشعاع مشکلات مالی شود.

 

هاشمیان ابراز امیدواری کرد: با تدابیر مسئولان شهرستان و حمایت‌های مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران همچون گذشته شاهد شکوفایی ورزش در تمامی سنین و نقاط شهرستان باشیم.

او اعلام کرد: ایجاد ورزشگاه کارگری در شهربابک سال‌ها پیش مصوب شده است، اما به دلیل تأمین نشدن زمین آن از سوی مسئولان شهرستان اقدامی برای ساخت آن صورت نمی‌گیرد.

 

هاشمیان از حمایت‌های هیئت مدیره باشگاه و در راس آن‌ها رئیس هیئت مدیره و مساعدت‌های اردشیر سعد محمدی و سایر مدیران ارشد شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.