سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بیش از هزار رای در کمیسیون‌های پزشکی تأمین اجتماعی کردستان

فولادی گفت: در سال گذشته هزارو ۲۸۹ رای در کمیسیون‌های پزشکی بدوی و تجدید نظر تأمین اجتماعی کردستان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هوشنگ فولادی مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان با اشاره به اینکه در سال ۹۸ مجموعا ۸۷ جلسه کمیسیون های پزشکی بدوی و ۱۷ جلسه کمیسیون‌های پزشکی تجدید نظر تشکیل شده است، تصریح کرد: این جلسات مقدمات صدور تعداد یکهزار و ۲۸۹ رای را صادر که از این تعداد یک هزار و ۱۱۰ رای مربوط به کمیسیون‌های بدوی و ۱۷۹ رای مربوط به کمیسیون‌های تجدید نظر است.

او گفت: در مجموع آرای کمیسیون‌های پزشکی بدوی؛ تعداد ۲۳۹ رای منجر به از کار افتادگی کلی شده است.

فولادی با بیان اینکه در مقوله معاینات بیمه‌های خاص نیز تعداد ۶ هزار ۸۰ نفر مورد معاینه قرار گرفته اند، افزود: این معاینات در جهت اطمینان از میزان سلامتی متقاضیان ورود به پوشش بیمه‌ای در بدو بیمه گزاری است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان در بحث تشکیل جلسات شورا‌های پزشکی که به منظور بررسی و اظهار نظر در خصوص استراحت‌های مازاد بر ۶۰ روز در سال ۱۳۹۸ انجام گرفته است نیز تاکید کرد: تعداد ۱۵۰ جلسه در کل استان تشکیل و از مجموع ۱۰۸ هزار ۷۲۷ روز استراحت ارائه شده ۸۸ هزار و ۵۸۰ روز استراحت مورد تایید اعضای شورای پزشکی قرار گرفته است.

او گفت: در مقوله پزشکان معتمد حوزه استراحت‌های پزشکی از یک الی ۶۰ روز در سال ۹۸ نیز تعداد ۲ هزار و ۶۹۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفته و از مجموع ۶۳ هزار و ۴۸۶ روز استراحت ارائه شده، ۵۳ هزار و ۲۱۹ روز استراحت ایام بیماری مورد تایید قرار گرفته است.

فولادی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه از ابتدای اسفند ۹۸ بدلیل شیوع بیماری کرونا، امکان تشکیل جلسات کمیسیون پزشکی و بررسی استراحت‌های ایام بیماری توسط پزشکان معتمد و انجام معاینات متقاضیان بیمه‌های خاص مقدور نبوده است، تشریح کرد: از هفته اول خردادماه برگزاری تمامی جلسات کمیسیون و شورا‌های پزشکی جهت بررسی درخواست ازکارافتادگی و همچنین موارد نیازمند به تایید پزشک معتمد طبق روال عادی برگزار شده است.

فولادی خاطرنشان کرد: بیمه شدگان سازمان در صورت داشتن اعتراض می‌توانند در فرصت یک‌ماهه اعتراض خود را به شعبه تأمین اجتماعی ارائه دهند تا در کمیسیون تجدیدنظر بررسی مجدد شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.