مدیر عامل ایران خودرو ادامه داد: خوشبختانه با اقداماتی که وزارت صمت در پیش گرفته، همه محدودیتها من باب این است که خودرو را به دست مصرف کننده برسانیم. هم اکنون بحث پیش فروش فوق العاده خودرو را داریم که روزهای پایانی را سپری میکند. براساس برنامهریزی که صورت گرفته این قرعه کشی شنبه انجام و بلافاصله اسامی افراد برنده اعلام خواهد شد.
بیشتر بخوانید: قرعه کشی خودروهای فروش فوق العاده شنبه انجام میشود
مقیمی افزود: بلافاصله پس از آن در هفته آینده وارد مرحله پیش فروش خواهیم شد. ۴۵ هزار خودرو پیش فروش عرضه خواهد شد و بلافاصله پس از آن در هفته آتی، بحث مربوط به مشارکت در تولید را عرضه خواهیم کرد تا بتوانیم روند کاهش قیمت خودرو را ادامه دهیم.
مدیر عامل ایران خودرو گفت: با حضور تمام دستگاههای نظارتی، قرعه کشی خودرو انجام خواهد شد. هفته آینده پس از اعلام برندهها مرحله پیش فروش اجرایی خواهد شد که در آنجا خودروهای بیشتری عرضه خواهیم کرد.
این مقام مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر علت عدم عرضه خودروهای گازسوز در فهرست خودروهای ثبت نامی پاسخ داد: اقداماتی را راجع به ارتقا موتورها اجرایی کردهایم که در سال ۹۸ توانستیم خودرو tu۳ و tu۴ و خودرو ملی را که ef۷ است ارتقا دهیم، نهایتا با همت همه همکاران توانستیم در هفته گذشته تاییدیه تولید را در موتور بنزینی بگیریم. ۱۴ هزار خودرویی که در هفته گذشته عرضه شد از همین جنبه بود. فرآنید تولید موتور گاز سوز به مرور زمان طی و روند تولید آن آغاز خواهد شد.
این مقام مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر آخرین وضعیت تولید خودروهای برقی، گفت: برای تولید خودرو برقی، استاندارد یورو ۵ را باید بررسی میکردیم که نهایتا تایید شد. تولید موتور برقی فرآیند مشخصی دارد و به شرکت تولیدکننده، برای تولید سپردهایم. در بحث موتور الکترونیکی بحثهای مختلفی داریم و باید بتوانیم به آنها عمق تولید داخل بدهیم که در مجموعه تولیدی این پلتفرم را پیش رو داریم.
مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه در حال حاضر خودروها بر اساس استانداردها تولید میشوند، گفت: قرار بود پژو ۴۰۵ دیگر تولید نشود و هم اکنون تنها خودروهایی ۴۰۵ از پیش ثبت نام داشتهاند را به فروش خواهیم رساند.
این مقام مسئول در ادامه در خصوص بحث اصلاح ساختار منابع انسانی، گفت: در کنار سایر ساختارها که در کار داریم نکاتی را پیشبینی کردهایم. یکی از نقاط قوت این است که هیچ همکاری را جداسازی نخواهیم کرد و نوع کار و شغل را مشخص خواهیم کرد و تنها افرادی که درجه بازنشستگی دارند تبدیل وضعیت میکنیم.
مقیمی گفت: هیچ تعدیلی در مجموعه ایران خودرو نخواهیم داشت. باید بتوانیم از توانمندی و پتانسیل در این گروه خودروسازی استفاده کنیم.
او در خصوص خودروهای ناقص کف کارخانه، اظهار کرد: خیلی از این خودروها کسری یک یا ۲ قطعه را دارند که این قطعات در گمرک جمهوری اسلامی است و قرار است ترخیص شوند. در ایام پیش رو افراد باید در محل کار حاضر باشند تا این خودروها تکمیل شوند و در اختیار مردم قرار بگیرند.
مدیرعامل ایران خودرو گفت: این نوید را میدهیم که در مجموع ۳۰ هزار دستگاه باقی مانده را ظرف بازه زمانی یک تا ۲ ماه به مردم تحویل دهیم.
انتهای پیام/
آقای فرشاد مقیمی.......
چرا اینقدر مردم رو زجر میدهید!!!!؟؟؟؟
یعنی تولید یه دنا معمولی اینقدر براتون سخته!!! خوب می تونید بجاش دنا پلاس رو تحویلمون بدین چون مثل اینکه تولید دنا پلاس مشکلی براتون نداره.....
خدا رو شکر که اینهمه پیشرفت کردید
لطفا اینقدر ما رو اذیت نکنید چرا خون به دلمون میکنید!!!؟؟
مگر یک ماشین دنای معمولی چند سال وقت نیاز دارد تا تولید شود!!!؟؟؟؟
چرا اینقدر مردم رو زجر میدهید!!!؟؟؟
چرا برای تولید دنا پلاس مشکلی ندارید ولی برای دنا معمولی که تمام امکانات اونرو هم حذف کرده اید دچار مشکل شده اید!!!؟؟؟
اگر واقعا توانایی تولید دنا معمولی رو ندارید میتوانید بجای آن،به مشتریان دنا پلاس تحویل دهید تا بعد از دو سال هم دعاگوی شما خواهیم بود و هم شما دچار............