سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

محرومیت در روستای احمد فداله فریاد می‌زند

حجت السلام و المسلمین موسوی فرد به محرومیت روستای احمد فداله از حداقل امکانات اشاره کرد و گفت: باید مطالبات آنها پیگیری شود.

حجت السلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در حاشیه بازدید از روستای احمد فداله از توابع شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای دومین بار است که سعادت انجام بازدید میدانی از این منطقه نصیبم شده است.

او افزود: در بازدید قبلی مشکلات اهالی این منطقه از نزدیک مشاهده شد و مورد بررسی قرار گرفت، ولی اولویت مهم و اول ساکنان احمد فداله، جاده است و به راحتی می‌توان گفت اهالی این منطقه از کمترین امکانات محروم هستند و از گوشه گوشه آن می‌توان محرومیت را به وضوح دید.

حجت السلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد: آن‌ها از حداقل‌ها که یک جاده است محروم هستند و خودرو‌های معمولی قادر به عبور از راه‌های منتهی به روستای احمد فداله نیستند و خودرو‌های با شرایط برای تردد نیاز است و همین امر سبب می‌شود که مردم به سختی به شهر دسترسی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان داشت: با توجه به اینکه این روستا منطقه‌ای بکر و مستعد پرورش دام است، البته در سال‌های گذشته هم بخش قابل توجهی از نیاز دام کشور را تامین می‌کرد، پس باید شرایط برای روستائیان برای تولید و پرورش دام و محصولات کشاورزی فراهم گردد تا از مهاجرت به شهر‌ها و حاشیه نشینی آن‌ها بدلیل فقر جلوگیری بعمل آید.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: به همین منظور، دولتمردان باید توجه ویژه‌ای به روستا‌ها بخصوص منطقه احمد فداله داشته باشند، البته ما هم به سهم خودمان پیگیر مشکلات این منطقه علی الخصوص احداث جاده و آب هستیم و امیدواریم نمایندگان و مسئولان خوزستان یک صدا مطالبات آن‌ها را محقق نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: روستای احمد فداله از بسیاری از امکانات اولیه محروم هستند و در زمینه مختلف نظیر جاده، آب، آموزش، بهداشت و درمان محروم و ... هستند، ولی بحمدالله اهالی این روستا از سپاه پاسداران، گروه‌های جهادی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره) رضایت خاطر دارند و ما هم از همت و تلاش آن‌ها برای محرومیت زدایی تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.