معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در اندیکا ۲ سد وجود دارد اما آب خوردن مناسب در این شهرستان نیست و جاده های روستایی در این شهرستان شرایط بسیار بدی دارند .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نورالله حسن زاده حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: از سال ۹۷ تا کنون جلسات متعددی برای اجرای طرح توسعه پایدار اندیکا آغاز شد و مصوباتی را برای رفع محرومیت در این منطقه انجام گرفت که هیچ کدام از این مصوبات عملیاتی نشد.

او بیان داشت: مقرر شده که ۲۰واحد صنعتی متناسب با این شهرستان راه اندازی شود و برای افراد بومی منطقه ایجاد اشتغال شود و در اندیکا ۲ سد وجود دارد اما آب خوردن مناسب در این شهرستان نیست و جاده های روستایی در این شهرستان شرایط بسیار بدی دارند .

حسن زاده افزود: ۵۰ درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی هستند که باید برای خودکفایی این جمعیت در اندیکا مشاغلی را ایجاد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: ۱۱۴ طرح از توسط بنیاد برکت در این شهرستان ایجاد شده است که با توجه به محرومیت منطقه نیاز به ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری بیشتر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.