سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه ممنوعیت عرضه قلیان در زنجان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان گفت:فعالیت مراکز عرضه قلیان و اماکن ورزشی پر برخورد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دکتر صائینی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان گفت:با توجه به تأثیر مستقیمی که مصرف قلیان در گسترش و شیوع بیماری کرونا می‌تواند داشته باشد، در صورت مشاهده عرضه قلیان در هر نقطه‌ای از شهر زنجان مراکز عرضه تا ریشه‌کنی کامل کرونا تعطیل خواهند شد.


او افزود:بازگشایی مهد‌های کودک و فعالیت اماکن ورزشی پر برخورد نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: درخصوص سایر مراکز و اماکنی که امکان بازگشایی دارند، افراد باید با ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir، به پروتکل‌های موجود متعهد باشند و آن‌ها را اجرا کنند.
 
صائینی با اشاره به بازگشایی اغلب صنوف و سایر مراکز و اماکن اعلام شده در استان زنجان اظهار داشت: باید با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی شرایطی را مهیا کنیم تا کرونا، دوباره در جامعه روند افزایشی پیدا نکند.

او ادامه داد: در بحث فاصله‌گذاری اجتماعی، موضوع حفاظت فردی، رعایت فاصله ۲ متری و نکات بهداشتی اهمیت زیادی دارد و همچنان این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان خاطر نشان کرد: بازگشایی مساجد نیز به تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونای کشور بستگی دارد و همچنین هیچ مراسم عروسی و عزاداری هم در تالارها، برگزار نخواهد شد.
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.