سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز هفتم خرداد ۹۹

کشف ۲۱۵ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی/ دستگیری عامل قاچاق ۳۰ هزار لیترسوخت

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفتم خرداد سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عوامل حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، افرادی قصد انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه کامیون از جنوب کشور به پایتخت را دارند.

سردار حاجیان بیان کرد: بلافاصله موضوع پس از تکمیل اقدامات اطلاعاتی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران اطلاع داده شد و ماموران این استان به صورت نامحسوس شروع به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند.

او اضافه کرد: با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات ۲ استان، ۲ دستگاه خودروی کامیون حامل بار ضایعاتی با مراقبت‌های نامحسوس وکنترل محور‌های ورودی توسط عوامل مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شرق تهران شناسایی و در محل دپوی ضایعات خودرو‌ها توقیف شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو‌ها ۱۶۵ کیلو گرم و از انبار دپوی ضایعات ۵۰ کیلو گرم تریاک کشف و ۴ متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

کشف بیش از کیلو گرم مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد حین کنترل محور‌های مواصلاتی قزوین – زنجان به دو دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند و خودرو‌های مورد نظر را متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدائی افزود: ماموران در بازرسی از خودروها، یک کیلو گرم تریاک و ۷۵۰ گرم هروئین کشف و ۲ نفر را در این راستا دستگیر کردند.

کشف بیش از ۴ کیلو مواد مخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان بوئین زهرا و قصد انتقال به استان زنجان با یک دستگاه کامیون، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس کامیون موردنظر را در شهرستان بوئین زهرا متوقف و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از کامیون ۴ کیلو ۵۱ گرم تریاک کشف شد.

کشف ۳۰ هزار لیترسوخت قاچاق، درشهرستان بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: روز گذشته مأموران انتظامی این فرماندهی هنگام گشت زنی در محور اشتهارد - بوئین زهرا به یک دستگاه کامیون، مشکوک شدند.

سرهنگ حسین رشید تبار افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

سرهنگ رشید تبار با اشاره به توقیف خودروی کامیون خاطر نشان کرد: راننده متخلف با تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.