سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی و آسفالت معابر شهرستان روانسر

مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روانسر گفت : پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار برای بهسازی و آسفالت معابر ۲ روستای این شهرستان هزینه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبدالله عزیزی مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روانسر گفت : این اعتبار برای آسفالت و بهسازی پنج هزار متر مربع از معابر روستای «دوآب» و چهار هزار متر مربع از معابر روستای «تم تم» هزینه شده است.

او گفت : این اعتبار از محل منابع قیر رایگان تامین شده است.

مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان روانسر ادامه داد: در صورت تخصیص اعتبار، آسفالت و بهسازی معابر ۶ روستای دیگر انجام می‌شود.

عزیزی افزود: در سال گذشته نیز معابر هفت روستای «گراب علیا، دولت آباد، کره قلعه کهنه، بناوچکو، زالوآب، قوری قلعه و شبانکاره» با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

فرماندار شهرستان روانسر گفت: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات و اقدام‌های زیادی برای محرومیت زدایی روستا‌ها انجام گرفته و این خدمات در این دولت نیز با شدت بیشتر ادامه دارد.

سعدی مصطفی زاده افزود: عمران و آبادانی و رشد و توسعه هرچه بیشتر روستا‌های روانسر با همدلی و مشارکت همه جانبه مردم امکان پذیر است.

او افزود: در سایه اهتمام دولت به رفع مشکلات موجود در مناطق روستایی، شاهد رشد و توسعه همگون تمامی مناطق کشور باشیم.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.