سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقوط آزاد کرونا در مازندران

تعداد بیماران بستری شده در مازندران امروز شنبه در مقایسه با دیروز ۴۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ۵۲ بیمار مبتلا به کرونا از دیروز جمعه دوم خرداد تا امروز شنبه در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند در حالیکه این میزان دیروز ۷۷ نفر بود.

کاهش ۲۵ نفره تعداد مبتلایان اگرچه خبر خوبی است، اما مسئولان بهداشت و درمان استان در خصوص افزایش این تعداد با توجه به تعطیلات پیش رو ابراز نگرانی کردند و از مردم خواستند، برای کاهش تعداد بیماران کرونایی، فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی را رعایت کنند.

موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۵ بیمار جدید مشکوک به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه‌ها بستری و ۴۶ نفر نیز ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۲۷۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: مازندران همچنان جزو استان‌های زرد و قرمز کشور از لحاظ شیوع کرونا است و مسافران از سفر به این استان خودداری و در صورت مشاهده علائمی همچون تب، لرز، سرماخوردگی خود را قرنطینه خانگی کنند.

بیشتر بخوانید: آیا مازندران دوباره طغیان کرونا را تجربه می‌کند؟

جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۷ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان این دانشگاه گفت: ۹ بیمار نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند تا ادامه درمان را در قرنطینه خانگی ادامه دهند.

او افزود: ۶۲ بیمار مبتلا به کرونا اکنون در بیمارستان‌های بابل بستری هستند که ۲۰ بیمارعلائم تنفسی حاد دارند.

انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.