کرونا در آخرین روز اردیبهشت ۵۹ نفر را در مازندران راهی بیمارستان‌ها کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۵۹ بیمار کرونایی جدید در آخرین روز اردیبهشت ۹۹ به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های مازندران و بابل بستری شدند که از این تعداد ۴۸ بیمار در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۱۱ نفر در ۴ بیمارستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بودند

موسوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۸ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران، بستری و ۴۱ نفر نیز ترخیص شدند.

او افزود: ۲۷۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

شناسایی ۱۱ بیمار کرونایی جدید در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به بستری شدن ۱۱ بیمار کرونایی جدید در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۰ بیمار نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شدند تا روند درمانی خود را در قرنطینه خانگی به اتمام برسانند.

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۶۴ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۱ بیمار به دلیل علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

با احتساب آمار‌های هر دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حال حاضر ۳۳۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۷ نفر بیشتر از دیروز است.

بیشتر بخوانید: آیا مازندران دوباره طغیان کرونا را تجربه می‌کند؟

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار