خرداد ۹۹ در حالی آغاز شد که ۵۵ بیمار مبتلا به کرونا برای درمان این بیماری ناخواسته در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شمار مبتلایان به کرونا در مازندران اگرچه امروز اول خرداد در مقایسه با دیروز ۴ نفر کمتر بود و به ۵۵ نفر رسید، اما مسئولان اجرایی و کارشناسان پزشکی پیش بینی کردند با توجه به تعطیلات پیش رو و افزایش سفر‌ها اگر توصیه‌های بهداشتی در خصوص رعایت حفاظت فردی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشود تعداد مبتلایان به کرونا در مازندران دوباره صعودی خواهد شد.

موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۳۹بیمار جدید مشکوک به کرونا طی ۲۴ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری شدند در حالی که این تعداد دیروز ۴۸ نفر بود.

او با بیان اینکه ۵۴ بیمار مبتلا به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند، افزود: ۲۵۹بیمار مبتلا به کووید۱۹ هم اکنون در بیمارستان‌های زیر دانشگاه علوم پزشکی این استان بستری هستند.

افزایش بستری شده‌ها در بابل

در حالی که تعداد افراد بستری شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز اول خرداد در مقایسه با دیروز ۸ نفر کمتر بود این تعداد در بیمارستان‌های بابل افزایش ۵ نفره داشت.

بیشتر بخوانید: آیا مازندران دوباره طغیان کرونا را تجربه می‌کند؟

جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۱۶ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند. تعداد بیماران جدید مبتلا به کرونا در بابل دیروز ۳۱ اردیبهشت ۱۱ بیمار بود.

او با بیان اینکه ۱۲بیمار نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شدند تا روند درمان خود را در قرنطینه خانگی ادامه دهند، افزود: ۶۷ بیمار مبتلا به کرونا اکنون در بیمارستان‌های بابل بستری هستند که ۱۶بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار