سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگداشت روز قدس و آزاد سازی خرمشهر در شهرستان سنقروکلیای

به منظور بزرگداشت روز جهانی قدس و سوم خرداد روز فتح خرمشهر جلسه هماهنگی در سنقر برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مرتضوی فرماندارسنقروکلیایی دفاع مقدس را به عنوان گنجینه‌ای تمام نشدنی برای عصر کنونی و آیندگان توصیف کرد و بازخوانی، بازشناسی و تدوین نقشه راه بر اساس تجربه‌های دوران دفاع مقدس را ضروری دانست.

او فرهنگ برگرفته شده از دفاع مقدس را یک دارایی طلایی و مهم دانست و گفت : استفاده از این ظرفیت‌ها برای امروز و فردای کشور و حفاظت از این فرهنگ جهت بهره برداری آیندگان امری مهم است.

او با اشاره به در پیش بودن روز قدس و اهمیت آن از دیدگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) این روز را به عنوان سمبل وحدت جهان اسلام معرفی کردند و آثار خیرو برکت آن برای گذشتگان، ما و هم آیندگان مشهود است.

فرماندار سنقروکلیایی حماسه سوم خرداد را به عنوان نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بیان کرد و گفت: این روز به منزله سخن امام (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار هست.

او گفت: اجرای برنامه‌های ویژه این مناسبت‌ها امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ایجاد شرایط خاص کنونی به صورت فعالانه در بستر فضای مجازی، شبکه‌های ارتباطی و صداوسیما اجرا میشود و هر گونه اجرای برنامه‌ای در این زمینه منوط به اتخاذ تصمیمات ملی میباشد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.